БРЕНДИ

Про нас

JALOBI - це унікальна, створена нами, платформа, на якій незадоволені клієнти можуть знайти рішення для своїх проблем, а бренди, усуваючи їх, покращують якість обслуговування.

Ми створили просту і зрозумілу систему для побудови довіри між споживачем і виробником.

Редактори нашої платформи перевіряють скарги, щоб не допустити нецензурних або образливих виразів, після цього ми їх публікуємо і відправляємо компанії.

Таким чином, всі відвідувачі сайту бачать скаргу, а у бренду з'являється можливість вирішити питання, почувши ваш голос, адже з цього моменту є чітке уявлення про існуючі проблеми.

Як тільки з'являється зворотний зв'язок від компанії, клієнт може оцінити наскільки його влаштувало запропоноване рішення.

Наша команда ретельно стежить, щоб скарги і оцінки задоволеності залишали лише реальні, зареєстровані клієнти, адже прозорість, неупередженість і надійність - головні принципи роботи.

514,786

Перегляди сторінки

122

Всі Jalobi

174

Всі користувачі

1,404

Зареєстровані бренди

Чому ви обираєте саме нас

1. Наших клієнтів приваблює легкість пошуку рішення, адже ми передаємо скаргу безпосередньо компанії прямо під час публікації. Найшвидший, простий і безкоштовний спосіб.

2. Споживачам надано рейтинг компанії, де вказано кількість усунених скарг і кількість необроблених, або залишених без відповіді. Рейтинг спонукає бренди управляти процесом розгляду скарг найбільш відповідним способом.

3. Ми є для споживача основним джерелом інформації, який впливає на рішення про покупку або лояльність до бренду.

Що ми пропонуємо для брендів?

1. Можливість побудувати правильні стратегії подальшого розвитку, спираючись на безцінні дані зі скарг ваших клієнтів.

2. Істотно економити ресурси та час вашого колл-центру, вирішуючи проблеми на нашій платформі.

3. Зберегти клієнтів і надихнути швидкістю вирішення проблеми на співпрацю з вами, нових.

4. Створити довірчі відносини з клієнтами і переконати їх в тому, що навіть при наявності проблеми, вона буде вирішена.

5. Використати можливість сконцентруватися на недоліках і перетворити їх згодом в гідності.

6. Через деякий час покупець не буде пам'ятати свою скаргу, він буде пам'ятати тільки як вона була вирішена.

Якщо ви представники бренду, зв'яжіться з нами

Контакти

Питання та відповіді

Ми хочемо створити глобальний проект, тому назвали його «Jalobi», щоб всім слов'янським народам ця назва була ясною і зрозумілою. Головне для нас – надати можливість, щоб вашу скаргу почули.

У нашій компанії зараз задіяно 8 чоловік. Це редактори, які стежать за тим, щоб в тексті скарги були відсутні нецензурні або образливі вирази, а скарги і оцінки залишали тільки реальні користувачі, графічні та мультимедійні дизайнери, програмісти та інші прекрасні люди, які щодня роблять наш сайт краще.

У кожного з нас були моменти, коли дзвінок в службу підтримки завершувався повним провалом або небажанням далі контактувати з компанією, яка навіть не встигла дізнатися про те, що трапилося, не те що розібратися зі скаргою. Часто проблема криється саме в цьому: скарга клієнта навіть не надійшла в компанію, загубившись в марних спробах достукатися до одного з представників компанії в нескінченних месенджерах або електронній пошті.

Кожен, хто придбав неякісний товар або кому була надана неякісна послуга, може написати скаргу на нашій платформі.

Ви пишете скаргу на нашій платформі, ми перевіряємо текст на відсутність образливих фраз або нецензурних виразів і публікуємо на сайті, одночасно з цим відправляючи її компанії. Надалі, споживач і виробник вирішують проблему між собою. Після відповіді від бренду, ви зможете оцінити наскільки скарга була вирішена, тим самим впливаючи на рейтинг компанії на нашій платформі.

На нашій головній сторінці зайдіть в пункт меню "Вхід / Реєстрація" та натисніть «Зареєструватись», якщо ви ще не маєте облікового запису. Повністю заповніть форму членства та ще раз натисніть кнопку «Зареєструватись». Після цього на телефон, за яким ви реєструвались, надійде дзвінок, який не вимагає підняття трубки. Кодом є останні чотири цифри телефонного номера, з якого був здійснений вхідний дзвінок.

Ви повинні бути зареєстровані, щоб опублікувати скаргу на нашому сайті. Скарги не можна залишати без підтвердження того, що ви є реальною людиною. Зверніть увагу, що точність контактної інформації, яку ви надаєте під час реєстрації, дуже важлива для вирішення ваших скарг!

Вам потрібно бути зареєстрованим, щоб була можливість зв’язатися з вами, та бренди могли запропонувати більш ефективні рішення для ваших скарг.

Інформація про ім’я та прізвище потрібна компаніям, які хочуть відреагувати на скаргу та запропонувати рішення, а саме, для пошуку вашої інформації у власних системах, правильного звернення до вас та ефективного відстеження ваших операцій.

Перевірка GSM є заходом безпеки, необхідним для того, щоб скарги залишали лише реальні люди. Для запобігання написання неправдивих скарг, ваш номер має бути дійсним та перевіреним. Інформація також потрібна компаніям, які хочуть відреагувати на скаргу та запропонувати рішення.

Кодом є останні чотири цифри телефонного номера, з якого був здійснений вхідний дзвінок, щоб перевірити, чи є телефон, який ви використовували під час реєстрації, дійсним. Простіше кажучи, чи є ви реальною людиною.

Якщо ви забули свій пароль, на нашій головній сторінці зайдіть в пункт меню "Вхід / Реєстрація" та натисніть кнопку "Я не пам'ятаю пароль". Введіть адресу вашої електронної пошти, на яку буде надіслане посилання для зміни пароля. Увага! Посилання буде дійсним протягом 15 хвилин.

Щоб додати фотографію до свого профілю або змінити існуючу, на сторінці «Налаштування» необхідно обрати «Налаштування профілю» далі натисніть «Завантажити» біля місця, де має бути нове фото. Фотографія, яку ви збережете в системі повинна мати розширення «.jpg». У вікні, що відкриється, виберіть файл формату .jpg, який потрібно завантажити, і натисніть кнопку "Відкрити". Після цих операцій ваша фотографія профілю буде збережена в системі