Jalobi - це платформа, яка служить мостом між клієнтами і брендами та сприяє побудові довіри між ними. Споживачі діляться своїм досвідом, який значно спрощує відвідувачам сайту визначитися з вибором стосовно придбання товарів чи послуг, а бренди мають можливість надати рішення проблемі, яка виникла. З Jalobi клієнти можуть зробити так, щоб їх голос був почутий компанією і висловити свої питання та скарги. Бренди можуть перетворити незадоволених споживачів в задоволених і разом з цим збільшити свою клієнтську базу. Це унікальна можливість для компаній та споживачів. Відвідувачі платформи отримують інформацію про компанії, які вони планують обрати для здійснення покупки. Це спонукає бренди управляти процесом розгляду скарг найбільш точним чином, ґрунтуючись на скаргах, написаних реальними клієнтами та оцінках задоволеності процесом вирішення. Відвідувачі сайту - потенційні клієнти компаній, яких вирішеною скаргою можна не тільки зберегти, але й залучити. Наш сервіс прагне дати брендам можливість краще пізнати і підвищити рівень задоволеності споживачів, за рахунок кількості вирішених скарг. Кожна компанія може перетворити скарги в переваги свого бренду, побудувати правильні стратегії подальшого розвитку, спираючись на корисні дані від власних клієнтів. Споживачам надано рейтинг компаній, де вказано кількість усунених скарг і кількість необроблених, або залишених без відповіді. Ми є для клієнта основним джерелом інформації, який впливає на рішення про покупку або лояльність до бренда. Поділитися скаргою - це завжди гарна ідея, адже ви маєте можливість дати компанії, яка надала неякісні товар або послугу, вас почути, спробувати звільнитися від негативних емоцій, заощадити час на очікуванні відповідей операторів колл-центру та їх нескінченних перез'єднаннях на потрібний відділ.
Jalobi - це платформа, яка служить мостом між клієнтами і брендами та сприяє побудові довіри між ними. Споживачі діляться своїм досвідом, який значно спрощує відвідувачам сайту визначитися з вибором стосовно придбання товарів чи послуг, а бренди мають можливість надати рішення проблемі, яка виникла. З Jalobi клієнти можуть зробити так, щоб їх голос був почутий компанією і висловити свої питання та скарги. Бренди можуть перетворити незадоволених споживачів в задоволених і разом з цим збільшити свою клієнтську базу. Це унікальна можливість для компаній та споживачів. Відвідувачі платформи отримують інформацію про компанії, які вони планують обрати для здійснення покупки. Це спонукає бренди управляти процесом розгляду скарг найбільш точним чином, ґрунтуючись на скаргах, написаних реальними клієнтами та оцінках задоволеності процесом вирішення. Відвідувачі сайту - потенційні клієнти компаній, яких вирішеною скаргою можна не тільки зберегти, але й залучити. Наш сервіс прагне дати брендам можливість краще пізнати і підвищити рівень задоволеності споживачів, за рахунок кількості вирішених скарг. Кожна компанія може перетворити скарги в переваги свого бренду, побудувати правильні стратегії подальшого розвитку, спираючись на корисні дані від власних клієнтів. Споживачам надано рейтинг компаній, де вказано кількість усунених скарг і кількість необроблених, або залишених без відповіді. Ми є для клієнта основним джерелом інформації, який впливає на рішення про покупку або лояльність до бренда. Поділитися скаргою - це завжди гарна ідея, адже ви маєте можливість дати компанії, яка надала неякісні товар або послугу, вас почути, спробувати звільнитися від негативних емоцій, заощадити час на очікуванні відповідей операторів колл-центру та їх нескінченних перез'єднаннях на потрібний відділ.
Всі скарги
Вирішені скарги
Невирішені скарги
Перегляди сторінки