ПЕРЕГЛЯД СКАРГ
Jalobi Фокстрот

Фокстрот

star_border star_border star_border star_border star_border

0.0

mood_bad 0 Незадоволені
mood 0 Задоволені
thumb_up Підтримати
done
done
Опубліковано
Переглянуто
Статус
Jalobi Фокстрот

Фокстрот

star_border star_border star_border star_border star_border

0

mood_bad 0 Незадоволених
mood 0 Задоволених
calendar_today 30-09-2021 05:00:57
visibility 1259
thumb_up 2

Схема обману у Фокстрот для продажу бракованого товару.

Вийшло так, що без акту сервісного центру обмінювати з поширеною проблемою мигаючих полос на екрані монітору не захотіли, хоча повертав я на шостий день від покупки, тобто 14 днів ще не минуло і по закону магазин має право робити перевірку у СЦ для отримання акту, та через 4 тижні, коли повернувся монітор у магазин, то виявилося що провели заміну внутрішнього кабелю LVDS і хоча зараз поки все норм, але тепер по закону вони мають право не обмінювати на новий і не повертати гроші, бо відбувся ремонт, на який я не погоджувався, а по докам погоджувався лише на огляд без моєї присутності. За чотири тижні, що я чекав, ціна на дану модель значно впала, виходить можна було з таким же успіхом просто почекати, а не гратися з СЦ. Висновок: хочете обміняти чи повернути гроші за бракований товар на протязі 14 днів з дня покупки, вказуйте це письмово прямо там де у бланку вказуватимете несправність, адже Фокстрот "турботливо" не розмістив у бланку можливість вказати про бажання обміну, чи поверненню грошей, бо не доведете що при зверненні Ви не одноразово, саме декілька разів, озвучували бажання обміну на новий товар, чи повернення грошей. Ще раз повторюся, Фокстрот при зверненні з проблемою обманює, щоб не повернути гроші, чи не обмінювати на новий товар, бо при видачі мені монітору жінка (видно керівниця) повідомила мені, що ще у день отримання здивувалася, що на ремонт їде товар, який можна обміняти і вона типу "хотіла мені передзвонити уточнити, але чомусь не передзвонила", коли я вказав на їх робітника що приймав у мене монітор і якому я не одноразово повідомив, що хочу саме обміняти на новий, а не ремонтувати, то вона зробила вид, що не бачить його і сказала що взагалі я тут не один і у неї є інші клієнти. Також я у спілкуванні з операторами вказував що бажаю повернути гроші, коли зрозумів що щось задовго перевірка відбувається, але сказали тільки після отримання акту з СЦ, але замість акту про брак СЦ виконав ремонт про який я не просив. Завжди все пишіть, бо слова ігноруються і не Вам (покупцю) на користь. Виходить відремонтований товар мені продали по ціні нового, так ще й чекав майже місяць без монітора. Тепер особисто для мене при купівлі будь-чого дорожче 100грн. Фокстрот буде останнім місцем де купуватиму. P.S.: На сайті Фокстрот не розмістили мій коментар з описом ситуації, тому лишаю його тут.

Фокстрот
Фокстрот
calendar_today 18-11-2021 11:02:08

Вітаємо! На скільки нам відомо, Ви вже користуєтесь технікою, питання було вирішене. Щиро вдячні за терпіння та за те, що обрали нашу мережу! Ми зробимо все можливе, щоб у майбутньому Вам не довелося зіткнутися з непорозумінням та незручностями. З повагою, Ірина Фахівець по роботі з відгуків клієнтів Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353

(1) Коментарів
Володимир
Володимир
flag Звіт
calendar_today 23-11-2021 12:42:36

З Фокстроту подзвонили вибачилися, але платити по оплаті частинами все-одно доводиться як за новий, а не ремонтований товар. Могли б якогось купона надати у вигляді компенсації, бо сам монітор за період ремонту і так подешевшав майже на півтори тисячі. Також після ремонту помітив що час реакції матриці збільшився до 8,4 мілісекунди, що, нажаль, явно в рази більше заявлених у характеристиках.

Ви можете увійти , щоб прокоментувати цю Jalobi.

Подібні Jalobi