Ощадбанк
0
Сплата комунальних платежів
Тиждень тому таку скаргу я надіслав до міністерства цифр. політики. Наступного дня отримав типову відписку, що ця скарга не за адресою (замість того, щоб її переадресувати кому треба), тому звертаюся до вас. Шановні урядовці. В мене (та в моїх знайомих) постійно виникає проблема при сплаті комунальних платежів ч-з термінали Ощадбанку. Років зо 2 тому було все нормально. В особистому кабінеті терміналу зберігалися всі платіжки за попередній місяць. Наступного місяця досить було внести правки - і вся операція займала мінімум часу. Та за останній приблизно рік їхні фахівці робили правки з ПЗ і внесли розгардіяж у систему. Не зберігаються останні платіжки за спожитий газ та його доставку. Їх треба вводити вручну, а коли набираєш розр. рахунок, то підтягуються одразу 5 призвіщ, тому що мають такий самий розрахунковий №. Я вже двічі за неуважністю сплачував рахунки за іншого (першого у списку) споживача. Здається це тому, що розробники ПЗ невірно створили класифікатор особистого рахунку споживача газу - всього лише 5-ти розрядний. Тобто в моїй області 5 (п'ять) споживачів мають однаковий р/р. Якби програма робила ще перевірку за адресою чи просто зберігала останню платіжку за спожитий газ і його доставку в особистому кабінеті, - то було б все нормально. Решта платіжок зберігається чудово. Мене постійно це нервує, а працівники банку на мої неодноразові до них звертання пропонують скаржитися в ООН. Гірко почувати себе безправною людиною. Дуже вас прошу вирішити мою (і не тільки, думаю, мою) вищезазначену проблему. З вдячністю наперед, В. Дзюбак.