ПЕРЕГЛЯД СКАРГ
Jalobi ПриватБанк

ПриватБанк

star_border star_border star_border star_border star_border

0.0

mood_bad 0 Незадоволені
mood 0 Задоволені
thumb_up Підтримати
done
Опубліковано
Переглянуто
Статус
Jalobi ПриватБанк

ПриватБанк

star_border star_border star_border star_border star_border

0

mood_bad 0 Незадоволених
mood 0 Задоволених
calendar_today 23-08-2021 11:41:35
visibility 112
thumb_up 0

Зниження кредитного ліміту без причини

Близько 3х років я являвся користувачем кредитної карти Приват банк. При чому за ці роки я жодного разу не порушив умови договору, в мене не було жодної просрочки хоча я досить активно користувався картою так як використовував ліміт для поповнення оборотних коштів для власного бізнесу за необхідності. Потім по не зрозумілі для мене причині мені знизили кредитний ліміт з 200 тис грн до 7 тис грн а потім до 3тис грн. Банк аргументував це тимщо в мене є незакритий кредит в іншому банку. В УБКІ дійсно є інформація про те що в мене є незакритий кредит в сумі 8 тис грн але ця сума повністю складається з пені яку мені нарахували незаконно. 9 років тому я взяв товар в кредит на суму 4 тис грн в Дельтабанку , кожен місяць я все оплачував, потім цей банк закрив всі свої відділення. На дверях лише писало про те щоб звернутись на гарячу лінію. На дзвінок на гарячу лінії ніхто не відповідав протягом пів року, жодної інформації про те куди вносити платежі від банку не було. Після цього до мене почали дзвонити люди які називались представниками банку і називати постійно різні суми які мені потрібно було оплатити, при чому ці суми мінялись з кожним дзвінком від 6 тис до 20 тис., "представники банку" також погрожували мені фізичною розправою зі мною і з близькими мені людьми, судом, тюрьмою і т. д. В цей період якраз відкрились відділення Дельта банку не надовго, я так розумію щоб клієнти могли вирішити свої питання. Я звернувся до банку з проханням реструктуризувати договір щоб я міг закрити цей кредит і задав питання чому мені надходять дзвінки від неадекватних представників їх банку з погрозами і чому суми постійно різні, на що керівник відділення мені сказав, цитую " Що ви від мене хочете? Банк до вас не дзвонить, розберайтесь з тим хто звонить. " І після цього я принципово просто відмовився платити колекторам не обгрунтовану та нічим не підкріплену суму. Дивно що Приват банк не аналізує статисику моїх витрат і надходжень на карту за період користування та те скільки коштів вони на мені заробили, а приймає рішення про те щоб відмовити мені в користуванні лімітом керуючись брехливою інформацією від колекторської фірми. Після такого не хочеться взагалі продовжувати співпрацю з Приватбанком.

(0) Коментарів
Ви можете увійти , щоб прокоментувати цю Jalobi.

Подібні Jalobi

Купив туристичну страховку, а поліс не дають на фірмовому бланку.

Купив туристичну страховку в Приват24, раніше це був електроний фірмовий бланк, ... Показати більше

ПриватБанк
27-08-2021